مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

باز هم از لاله ها حرف دارم ! البته با زبان تصویر !


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سايت سرگرمي و تفريحي و چت روم و آدرس po7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

          سلام دوستان خوب - از باغ لاله آقای اقدمی در تبریز سال گذشته تصاویری تقدیمتان کردم که درست یک هفته بعد از عکسبرداری ما تگرگ بسیار شدید متاسفانه تمامی لاله های زیبا را از بین برد و امسال بار دیگر با شما خوبان به باغ لاله می رویم تا از یک دنیا زیبایی که حاصل دسترنج خانواده محترم و تلاشگر آقای اقدمی است لذت ببریم !

          انصافا این فرم و رنگ و شکل لاله ها در سایر گلخانه های ایران یافت نمی شود و این یک مورد استثنایی است !

 

          عده ای از دوستان عکاس ما که در ثبت این ارزشهای طبیعی حضور داشتند ،

از راست به چپ :

          آقای قربانزاده - خانم مینا نویی - آقایان صادق و رضا اقدمی ( از صاحبان باغ لاله ) - من - آقای هادی فائزی (مسئول انجمن بسیج هنرمندان) - آقای مهدی پور نصر و بقیه . . .

( بقیه در ادامه مطلب )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          همه روزه افراد زیادی اعم از هنرمندان و افراد عادی عاشق طبیعت از این باغ زیبا بازدید میکنند و به قدرت خداوند در آفرینش این همه زیبایی آفرین میگویند و ضمنا دست مریزاد به آقای صادق و آقارضا و یقیه افراد خانواده اقدمی ، که در این محل محدود اینهمه زیبایی را فراهم آوردند ، امیدواریم مسئولین شهری همانطوریکه بار ها قول داده اند محلی مناسب برای این لاله ها که تعدادشان بیش از دویست هزار ریشه می باشد اختصاص دهند تا از یک خانه مسکونی به بوستانی منتقل و در معرض دید عموم علاقمندان قرار گیرد .

 

 

 

 

همواره زندگیتان رنگی و دلتان بوستانی باد !





:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهراب
ت : 12 مرداد 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');