مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

برگزاری اولین دوره کلاس زبان هورامی در روستای بیساران - 12 مرداد 95


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سايت سرگرمي و تفريحي و چت روم و آدرس po7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرواباد و همت و تلاش انجمن فرهنگی ادبی بیسارانی(یاهوور)و شورای فرهنگی روستای بیساران ( نوری شهابی ،حسین الیاسی دهیار،دکتر ناصح محی،شیرین غلام ویسی،شیدا باسامی،برهان رحیمی) اولین کلاس یادگیری زبان هورامی در بزرگترین روستای خاورمیانه(بیساران) راه اندازی شد، در اولین روز این کلاس بالغ بر 50 نفر اعلام امادگی و ثبت نام کردند،مکان برگزاری این کلاس ها کتابخانه عمومی بیساران می باشد و مدرس کلاس زبان هورامی بر عهده سرکار خانم شیدا باسامی از فعالان فرهنگی این دیار می باشد.
         در این پست تصاویری از اولین روز این کلاس ها را برایتان گذاشته ام.

برای مشاهده تصاویر به ادامه مطلب بروید

 





:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سهراب
ت : 12 مرداد 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');