Civilization Revolution 2 v1.4.4 – یکی از برترین و محبوب ترین بازی های استراتژیک ۲K Games, Inc برای اندروید همراه دیتا – آفلاین

Civilization Revolution 2 – انـقـلاب تـمـدن ۲ یک بازی پرطرفدار و بسیار سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژیک از استودیوی بازیسازی ۲K Games می باشد که ابتدا برای PC عرضه شده بود و با استقبال خوبی روبرو گردید و این استودیو تصمیم به ساخت این بازی برای آیفون کرد و در نهایت ان را برای کاربران اندرویدی عرضه نمود تا دارندگان این دستگاه ها نیز بتوانند تجربه یکی از بهترین بازی های استراتژی-ماجراجویی را در موبایل اندرویدی خود به ارمغان بیاورند. در این بازی شما باید به گسترش قلمروی اختصاصی خود بپردازید و با حریفان و رقیبان خود به مبارزه بپردازید! بله.. شما می بایستی که امپراطوری ای عظیم را پایه گذاری نمایید و پس از این کار برای بخش های مختلف رهبر و نیروهای امنیتی قرار دهید تا از حمله دیگران در امان بمانید! مدتی است که بازی های استراتژیکی اندروید مورد استقبال کاربران قرار گرفته است و در این راستا سعی می کنیم تقریبا همه بازی های جدید این سبک را برای کاربران گرامی معرفی نماییم و اگر به بازی های استراتژی علاقه مندید به هیچ وجه ان را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Civilization Revolution 2 اندروید :

* گسترش قلمروی خود با انواع ساختمان های مختلف، نیروگاه هسته ای و غیره

* انواع واحدهای مختلف همچون جت های جنگنده، هواپیمای حامل و غیره

* شامل انواع فناوری های جدید همچون لیزر، Modern Medicine و غیره

* ماجراجویی و نبرد در انواع محیط ها و مکان های واقع گرایانه و متنوع

* پشتیبانی از لیدبورد برای به چالش کشاندن دیگر کاربران سراسر جهان

* دارا بودن گرافیک سه بعدی با طراحی عالی با قدرتمندترین موتورهای گرافیکی

بازی Civilization Revolution 2 هم اکنون در گوگل پلی با قیمت ۷.۹۹ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ است که ما در اندروید1020 به درخواست کاربران جدیدترین و آخرین نسخه ی عرضه شده ان را به همراه فایل دیتا و کاملا تست شده با اجرای آفلاین در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با لینک مستقیم اقدام به دانلود آن ها نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.4.4 :

* اضافه شدن : Artificial Intelligence

* سه واحد جدید :  Drone, Transport Aircraft and Light Armor

* رهبر جدید چینی : Taizong of Tang

* اضافه شدن نقشه های جدید

 

 

 

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را با رمز www.dl.farsroid.com از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.t2kgames.civrev2 را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود فایل نصبی با لینگ مستقیم با حجم 24 مگابایت

دانلود فایل دیتا با لینگ مستقیم با حجم 424 مگابایت

دانلود تریلر با لینگ مستقیم با حجم 10 مگابایت